Dag 6 - game drive en boottocht - Reisverslag uit Saint Lucia Estuary, Zuid-Afrika van Pike en Anne - WaarBenJij.nu Dag 6 - game drive en boottocht - Reisverslag uit Saint Lucia Estuary, Zuid-Afrika van Pike en Anne - WaarBenJij.nu

Dag 6 - game drive en boottocht

Door: Pike

Blijf op de hoogte en volg Pike en Anne

20 Juli 2016 | Zuid-Afrika, Saint Lucia Estuary

Vanochtend begonnen we om 04:45 uur. Dit was erg vroeg na onze stapavond met de lokale vissers. We hadden misschien ook beter moeten opletten toen er gezegd werd dat het best eens koud kon zijn.. enfin.. daar zaten we om 0500 uur achterop een open pick-up met 5 graden en 80 km/h. Te blauwbekken onder een dekentje.

Eenmaal aangekomen duurde het zeker tot de eerste kop koffie om 0900 uur tot we weer op temperatuur waren. Daarna nog mooie dieren gezien.. en nu we warm waren konden we de camera ook weer stil houden dus wat mooie plaatjes geschoten.

De terugweg was over wat tussenwegen en langs kleine dorpjes waardoor we weer een andere kant zagen van dit gebied.

Eenmaal in st lucia teruggekomen hadden we 2 uurtjes vrij om wat te eten en een rondje te lopen. Vervolgens gingen liepen we met zijn allen naar een boot om een boottochtje te maken en hippo's en krokodillen te spotten.

Teruggekomen van de boottocht (die vooral gezellig was, want er zaten 2000 hippo's en op een gegeven moment zijn ze echt allemaal hetzelfde). Hebben we nog wat gegeten en spelletjes gedaan. Toen weer inpakken en naar bed

Morgen mogen we uitslapen om 0630 gaat de wekker!